20. november 2013

Den første historie jeg skrev - Del 2

Når I nu fik første del af mine gamle historier, så synes jeg også at I skulle have anden del af det.
Første del af historien findes her.


Antonia og Will 2
Her er igen en historie, om de to 16 årige tøser Antonia Von Højby og Will Markstrøm.
Som I nok har læst i den første historie, er Will flyttet tilbage til Norge, og har slået op med Connor. Connor kommer nu sammen, med Sharon Spitz. Antonia har slået op med Jack, og kommer nu sammen med Mikael. Antonias mor er blevet gift med en rigmandsunge. Og alt dette skete for syv måneder siden.

Mandag den 1. december/2003.
Det var en smuk, og hvid, vinter morgen, da jeg vågnede. Jeg stod op, og kiggede ud af vinduet. Det var faldet sne, det betød at det blev en hvid jul i år.
Jeg glædede mig meget, for om 2 uger boede jeg ikke i en lejlighed længere. Jeg og mor skulle flytte til Oslo-gade, sammen med mors nye mand, Brian Von Harlev. Men vi skulle alligevel holde jul, sammen med Will og hendes familie.

”Ih, hvor jeg glæder mig til i dag” sagde jeg til mor, der stod i døren, ”Hvorfor det?” spurgte mor, ”Hvorfor skal du altid spørge, hver gang jeg skal noget”. Så tog jeg tøj, og overtøj på, og gik ud. Jeg skulle mødes med Will, henne i storcenteret, kl. 10:45. Vi skulle købe julegaver sammen.

Jeg var der henne kl. 10:40, så jeg var nød til, at vente 5 minutter, inden Will kom. Hvem var det, der kom løbene imod mig? Var det hende? Ja, det var hende. Da Will var nået frem til mig, sagde jeg ”Så præcis, har du da aldrig været før”, ”Nå, men skidt pyt, det gør ikke noget”.

Og så gik vi ind i centeret. Det var pyntet op, med alle slags jule-ting.

Vi gik først ind i ”Hennes og Morris” butik. Der købte jeg, nogen flotte cowboy bukser til mor (Hun har længe ønsket sig, sådan et par bukser).
Bagefter gik vi ind i ”Merlin”, der købte Will, PC spillet ”Center-rotterne” til Johan, hendes tvillingebror.
Så skulle vi ind i ”MR”, og købte slips begge to. Jeg købte to til Brian, og Will købte tre til sin far, Rune.
Bagefter gik vi ind i ”Lexmark”. Det er der, hvor de sælger parfume. Jeg skulle købe parfumen ”Multifrom” til mor. Will skulle også købe parfume til sin mor. Hun købte ”InkJet”.
Bagefter skulle vi, købe julegaver til hinanden. Så der skilles vi. Jeg gik ind i ”Paw Sko”, for at se på sko til Will. Jeg så at Will, gik ind i ”Tigers”.

Onsdag den 3. december.
I dag skal jeg ud, og løbe på skøjter sammen, med Will. Jeg kan næsten ikke vente, fordi det først er kl. 14:00, og kl. er kun 09:11.
Pludselig ringede telefonen, jeg fik et chok. Mor tog den og sagde ”Hallo”, ”Ja hun er hjemme”, så sagde hun ”Det er til dig, han hedder vist Mikael”, ”Jeg tager den”. Så tog jeg røret og sagde hallo.
Det var Mikael der ringede, han spurgte om, jeg ville med i ”Biffen”, i aften kl. syv. Det ville jeg gerne, så han kom, og hentede mig, derved halv syv tiden. Det var bare i orden, sagde jeg, og lagde røret på.

Da kl. var lidt der ved halv to, ringede telefonen. Jeg tog den, og hørte Wills stemme. Jeg sagde ”Hej, hvorfor ringer du. Nej, sig nu ikke at, du kan løbe, på skøjter i dag.”. Heldigvis var det ikke derfor, hun ringede. Nej, hvorfor hun ringede, var fordi hun ville spørge, om jeg ikke kunne tage Mikael, med når vi skulle skøjte. Hun havde en overraskelse, mere ville hun ikke sige. Jeg sagde, det kunne jeg godt, og så lagde jeg røret på, og ringede til Mikael.

Onsdag den 3. december, kl. 14:00.
Da mig og Mikael, var ankommet til skøjtehallen, så jeg Will sammen med, arggghh, JACK MCKAY. Da de var kommet hen til mig og Mikael, sagde jeg ”Hvorfor er du sammen med ham, den idiot?”, ”Fordi, jeg og Jack, kommer sammen nu. Derfor!”. Jeg var stadig lidt sur, men det værste var gået over nu. Jack og Will kommer sammen nu, og jeg og Mikael, kommer sammen. Da kl. var ca. der omkring, 17:00, gik mig og Mikael hjem, vi skulle jo i ”Biffen” i aften. Jeg vidste godt, det ikke var en almindelig tur i ”Biffen”, det var en DATE.

Da jeg kom hjem, gik jeg straks i bad. Da jeg havde været i bad, gennemrodede jeg hele mit tøj skab, før jeg fandt en pæn kjole, at tage på. Da jeg havde taget kjolen på, lavede jeg en knold i mit hår. Nu var jeg endelig klar til at gå i byen. Jeg havde ikke fortalt mor og Brian, at jeg skulle i byen, de ville få et flip.

Onsdag den 3. december, om aftenen.
Jeg stod nede ved hovedindgangen, til højhuset, da Mikael kom løbene, hen imod mig. Da han var nået hen til mig, og havde fået pustet ud, sagde han ”Skal vi gå?”. Og så gik vi. Da vi var nået hen til ”Biffen”, viste vi vores billetter, og gik ind.

To timer senere…
Da filmen var slut, gik vi hjem til Mikael. For at hygge os lidt.

Hjemme hos Mikael, 21:05.
Vi sad inde på Mikael værelse. Vi var alene hjemme. Mikael var gået ud i køkkenet, for at lave kaffe, til os.
Da han kom tilbage, til værelset med kaffen, begyndte vi at snakke om filmen.
Pludselig opdagede jeg at kl. var ti. Jeg skulle hjem nu.

Da vi stod ude i døren, skete der noget mærkeligt. Pludselig stod mig og Mikael, der i døren og KYSSEDE. Da vi havde kysset færdig, gik Mikael ind, og lod mig stå her udenfor døren. Men jeg måtte hellere, se at komme hjemad. Da jeg var kommet hjem, gik jeg straks i seng, og drømte om Mikael.

Lørdag den 6. december.
Jeg stod op der ved titiden, fordi telefonen ringede. Det var Will, der ringede, hun ville spørge, om hun måtte komme over. Sikke et tåbeligt spørgsmål, selvfølgelig måtte hun det.

Da Will var kommet, gik vi ind på mit værelse. Da sagde Will ”Antonia, du skal flytte om to uger, og du har ikke pakket ned i nu!”, jeg sagde ”Jeg har ikke nået det i nu, fordi…”, mere fik jeg ikke sagt, da Will sagde ”Det må du forklare senere. Lige nu, er det dit værelse, og ting der gælder!”. Og så gik vi i gang. Papkasser blev hentet, ting blev pakket ned, papir røg ud.
Da vi til sidst blev færdige, med at pakke ned, var kl. 5 minutter over tolv.

Vi havde sat os ude i køkkenet, da Will sagde ”Du ville fortælle et, eller andet.”, ”Ja” sagde jeg ”I går, var mig og Mikael, i ”BIFFEN” sammen. Da filmen var slut, gik vi hjem til Mikael. Da jeg så skulle hjem, stod vi ude i døren, og pludselig…”, mere fik jeg ikke sagt da Liljan, (Wills storesøster), stod i døren og sagde ”Hej. Jeg tænkte nok du var her. Havde du glemt dig og Johan skal over til mig i dag?” ”Ja” sagde Will flovt, “Jeg havde, Johan havde ikke!“.

Onsdag den 10. december.
Jeg skulle mødes med Mikael efter skoletid. Vi skulle hjem til ham. Jeg vidste ikke rigtigt om vi virkeligt var kærester, mig og ham. Jeg havde besluttet at spørge ham. Det var nok det klogeste.

Da vi var hjemme hos Mikael. Gik jeg ind på hans værelse, mens han gik ud i køkkenet, for at finde noget vi kunne drikke. Lidt efter kom han ind. Vi satte os ned. Vi sad lidt uden at sige noget. Mens vi sad der samlede jeg mod til at spørge ham, om vi kom sammen. Da jeg havde mod nok spurgte jeg ham, ”Mikael”, han drejede hovedet og så på mig, ”Ja, hvad er der” sagde han. Nu kunne jeg ikke styre mig længere, det tror jeg heller ikke han kunne. Vi sad der i sengen, i hans seng, og kyssede hinanden. Da vores læber skiltes, sagde Mikael ”Jeg elsker dig, Toni” jeg svarede ”Jeg elsker også dig, Mika”, og så kyssede vi hinanden igen. Da vi var færdige, kiggede jeg på klokken. Åh nej jeg skulle hjem nu. Jeg rejste mig og tog mine ting. Da vi stod ude i fordøren, kyssede vi hinanden. Nu var jeg sikker på, at vi var kærester.

Torsdag den 11. december.
Det var henne i skolen, det skete. Mikael og mig gik sammen. Pludselig kyssede vi hinanden, foran de andre elever. Nogle af drengene piftede, piger stod med åben mund og gloede, for Mikael var ret populær. Bagefter gik vi til hver sit. Mikael gik over til sine venner, og jeg over til mine. Drengene puffede lidt til Mikael, og pigerne spurgte hvor lang tid vi havde kommet sammen, jeg svarede at det kun havde varet nogle dage.

Lørdag den 13. december.
I aften skulle Connor holde fest, Connor er Wills eks. Og jeg havde i flere uger prøvet på at overtale Will til at komme med, men hun sagde at hende og Jack McKay skulle noget andet. Jack er Wills kæreste, og han er min eks. Men i går fik jeg hende overtalt. Så hende, Jack, Mikael og mig skal følges sammen. Det bliver sjovt.  

Lørdag den 13. december, om aftenen.
Vi er ankommet til festen. Der er allerede kommet mange. Mikael siger at han lige skal over for at aflevere noget til en, inden han gik, kyssede vi hinanden. Og så er han smuttet. Will og Jack danser allerede. Jeg går udenfor. Da jeg er ude kommer Tom, jeg kan se at han er fuld. Pludselig tager han om mig, og vælter mig ned på græsset. Han prøver på at kysse mig, men jeg flytter hovedet væk. Lige med et, mærker jeg noget mod min mave, d-d-det er hans… pik. Jeg skriger. Mikael kommer ud og ser hvad der er galt. Da han ser Tom ligge oven på mig, kan han se at jeg stritter imod. Da han ser det, hiver han fat i kraven på Tom og begynder at banke ham. Jeg rejser mig op, og gemmer mig i Wills arme. Da Mikael er færdig med at banke Tom, gør jeg mig fri af Wills arme, og løber hen i Mikaels favn. Mikael spørger om han skal følge mig hjem. Det skal han. Også fulgte han mig hjem.

Lørdag den 20. december.
Jeg er lige flyttet. Så jeg er i gang med at pakke ud. Det er to uger siden det skete, og om fire dage er det juleaften. I dag skal jeg være sammen med Mikael, og i aften skal han møde mine forældre.

Kl. 14:00.
Mikael er hjemme hos mig. Vi ligger i sengen, og kigger på hinanden. Pludselig står Brian i døren. Han rømmer sig lidt. Vi sætter os op i sengen. Så begynder vi at grine alle tre. Bagefter vi havde grint, rejser mig og Mikael os op. Mikael og Brian hilser på hinanden. Brian siger at han lige skal ned på tanken. Da han er smuttet har vi fred. Vi står og kysser hinanden. Da vi er midt i kysset ringer telefonen. Jeg tager den. Det er Will. Hun siger at hende og hendes familie ikke kan holde jul sammen med os alligevel. Jeg siger det er okay, og lægger røret på. ”Hvem var det?” spørger Mikael, ”Det var Will. Vi skulle have holdt jul sammen. Men hun kan ikke alligevel” siger jeg. Jeg begynder at græde. Mikael trøster mig.

Lørdag den 20. december, om aftenen.
Det var nu at Mikael skulle møde mine forældre. Han havde mødt Brian, men han havde ikke mødt min mor. Da Mikael kom, hilste han og min mor på hinanden. Da de havde hilst, satte vi os til bords og spiste. Bagefter vi havde spist, forsvandt mig og Mikael ind på mit værelse. Da vi var inde på værelset, låste jeg døren. Og satte mig på sengen ved siden af Mikael. Mikael lagde sig ned på sengen, og gjorde tegn til at jeg også skulle lægge mig ned, ved siden af ham.

Der lå vi så, ham og mig, på min seng, i mit værelse, i mit hus, og i min gade. Vi lå og kiggede på hinanden, nogle gange kyssede vi hinanden. Pludselig faldt vi i søvn.

Onsdag den 24. december.
I aften er det juleaften, og jeg glæder mig. Jeg skal holde jul sammen med min mor og Brian. I går havde Mig og Mikael, givet hinanden julegaver. Jeg gav Mikael, videofilmen ”Hardness in New York”, af ham fik jeg en halskæde med et hjertevedhæng som kunne åbnes. Inde i hjertet var der et billede af mig og Mikael. Som tak for gaverne, gav vi hinanden et kys.

Den 24. december, om aftenen.
Vi havde lige spist og danset om juletræet. Jeg sad på gulvet, mor og Brian sad i sofaen. Jeg tog den første pakke under træet, jeg læste hvad der stod på kortet, og så gav jeg den til Brian. Han tog imod den, og pakkede den op. Sådan blev det ved indtil der ikke var flere gaver tilbage. Jeg tog mine gaver og gik ind på værelset med dem. Da jeg stod uden for døren til stuen, hørte jeg råb. Jeg vidste at det var mor og Brian der skændes. Jeg tror at de skændes om at flytte til en anden by. Jeg tror det var mor der gerne ville flytte, og Brian der ikke ville flytte. Åh nej, mor kom hen mod døren. Jeg skyndte mig ind på værelset. Derefter gik jeg i seng.

Torsdag den 25. december, 1. juledag.
Næste morgen så jeg ikke Brian ved morgenbordet. Så jeg var sikker på at jeg skulle være på listesko. Da jeg havde spist, gik jeg ind og ringede til Mikael, og spurgte om han ikke ville komme over. Men det kunne han ikke. Han skulle have besøg af sin familie. Jeg gik ind på værelset, og derinde satte jeg en cd med det nyeste band: L:F. Navnet betød rigtigt Lækre:fjolser. Bandet bestod af Martin Bunk, Patricia Thomsen og Teist Keller.
Jeg skruede helt op. Jeg hørte det første nummer færdig. Men da jeg skulle til at høre nummer to, kom mor ind. Jeg slukkede og rejste mig fra sengen. Mor sad nu ved siden af mig på min seng. Også kom det: Mor og Brian skulle skilles. Bare efter otte måneder skulle de skilles. Men der var ikke slut endnu, altså med de dårlige nyheder. Mig og mor skulle flytte til en anden by. Neeej, så skulle jeg jo væk fra Will, o-o-og Mikael.
Så skete det. Jeg begyndte at råbe ad mor og bad hende om at skrubbe ud af mit værelse. Da mor var ude af mit værelse, kastede jeg mig på sengen og lod tårerne trille ned af kinderne. I det samme ringede telefonen. Jeg tog den. Det var Mikael, han spurgte om han måtte komme over. Det måtte han i hvert fald. Da Mikael var kommet, fortalte jeg ham den meget triste nyhed.
Han sagde at når jeg var flyttet, ville han sende en sms tre gange om dagen. Det blev jeg glad for at høre. Vi kyssede hinanden. Efter kysset, kiggede Mikael på klokken og sagde at han skulle hjem. Da han var gået, skulle jeg spise. Mens vi spiste, sagde mor at hun ikke var hjemme i morgen. Efter aftensmaden gik jeg direkte i seng. Men inden jeg gik i seng ringede jeg til Mikael og sagde at han skulle komme over i morgen. Efter det gik jeg i seng.

Fredag den 26. december, 2. juledag.
Mikael var lige kommet. Heldigvis var mor gået for en time siden. Vi sad inde på værelset, da telefonen ringede. Det var Mikaels mor hun sagde at Mikael skulle komme hjem nu! Så Mikael var nød til at gå hjem. Utroligt han havde været her i ti minutter. Lidt efter ringede mor, hun bad mig at pakke mine ting ned. Da jeg havde lagt røret på, fandt jeg papkasser frem og begyndte at pakke ned. Jeg blev først færdig da jeg skulle spise. Ar, okay jeg tog også lidt af mors ting.

Lørdag den 10. januar/2004.
Det er to uger siden jeg flyttede til en anden by. Jeg savner mine venner meget, især Will og Mikael. Men Mikael holder ikke hvad han lover. Indtil videre har jeg fået to beskeder, af ham, på to dage. Lige med et fik jeg en sms. Den var fra Will. Der stod: ”Antonia jeg er ked af at meddele det her til dig. Men Jack har fortalt noget, som Mikael har fortalt ham. Mikael sagde til Jack at han havde været i seng med MARIA WRONG. Jeg er ked af det, Antonia”. Sådan stod der i beskeden. Mikael skulle komme i dag. Han ville være her om en time. Jeg ved ikke hvad, jeg ville sige til ham angående den besked, jeg har fået fra Will.

Mikael er lige kommet. Før han kom, har jeg tænkt på hvad jeg vil sige til ham, og jeg fandt ud af det. Jeg vil vise ham beskeden fra Will, også spørge ham om det er sandt. Hvis han siger nej, så siger jeg at det er løgn, (Jeg ved nemlig at Jack aldrig lyver). Hvis han siger det er sandt, ved jeg ikke hvad jeg vil sige. Jeg har jo ikke forberedt mig på at det var sandt.

Vi sidder inde på værelset. Mikael sidder og læser beskeden fra Will. Da han har læst den færdig, kigger han op på mig, og siger ”Hvornår har du fået denne besked?” ”For en time siden. Er det sandt, Mikael? Har du haft sex med Maria? Svar mig, Mikael!” sagde jeg, ”Ja, det er sandt. Jeg har haft sex med Maria. Jeg vidste ikke at Jack ville sige det videre” ”Jamen så kender du ikke Jack nok. Han ville aldrig lade nogen såre mig. Og heller ikke Will”. Det var stilhed et stykke tid, så sagde Mikael noget. ”Antonia, jeg er ked af det. Jeg var fuld den...” ”Det nytter ikke at sige undskyld, Mikael. Jeg vil aldrig tilgive dig, for det du har gjort. ALDRIG!” ”Men Antonia... Jeg vil aldrig have gjort det hvis jeg var ædru”. Han gik hen til mig og lagde en hånd på min skulder. ”Rør mig ikke, Mikael! Jeg vil aldrig se dig mere. Det her kan jeg ikke tilgive dig for. Jeg elskede dig, Mikael! Men nu kan jeg ikke se dig i øjnene længere”. Stilheden brød ud igen. Jeg brød stilheden ”Jeg slår op med dig, Mikael!” ”men, Antonia...”, jeg vendte mig om, kiggede på ham og sagde ”Gå Mikael jeg vil aldrig se dig mere” ”Jamen...” ”Gå Mikael. SKRID! Jeg vil aldrig se dig igen.”, råbte jeg vredt. Også gik han.
Lidt efter Mikael var gået, skrev jeg en seddel til mor, om at jeg gik en tur.

Jeg gik ned af gadevejen, jeg hang med hovedet, såsom man siger. Pludselig stødte jeg ind i en. Jeg kiggede op og så en dreng omkring min alder. Han sagde ”Undskyld, jeg så mig ikke for. Forstår du jeg hænger lidt med hovedet?” ”Ja det forstår jeg. Det gør jeg selv.”, svarede jeg. ”Skal vi følges?” spurgte drengen, ”Ja, det vil jeg gerne”, også gik vi.’
Efter en halv times tid sagde drengen ”Hvad hedder du egentligt?” ”Jeg hedder Antonia. Men mine venner kalder mig Toni”, svarede jeg, ”Hvad hedder du?” ”Jeg hedder Carsten. Men mine venner kalder mig Sten”. Efter ti minutters stilhed sagde Carsten ”Toni, hvad er årsagen til at du hænger med hovedet?” ”Min kæreste, Mikael, gik i seng med en af mine veninder fra Oslo. Han var hjemme hos mig og nu har jeg sagt at ikke vil se ham længere.
Hvad er din årsag?” ”Det samme bortset fra at det var en dreng hun gik i seng med.” ”Hvad hedder hun?” spurgte jeg, ”Katharina Stratford. Det værste er, at hun gjorde det med min bedste ven”.
Jeg kiggede på uret, jeg skulle hjem nu. ”Øm, Carsten, jeg skal hjem nu.” ”Det er i orden, Antonia. Jeg skal også hjem nu. Ses vi på mandag? Du skal vel i skole, ikke?” ”Jo” svarede jeg. Jeg vendte mig om for at gå, men så sagde Carsten at jeg skulle vente. Jeg vendte mig om, og der stod han, foran mig. BANG, som et lynnedslag skete det, vi KYSSEDE hinanden. Bagefter kysset, vendte han om og gik hjem. Jeg stod lidt og stirrede, også tog jeg mig sammen. Jeg skulle jo hjem. Da jeg kom hjem var maden parat. Bagefter jeg havde spist, gik jeg i seng.

Mandag den 12. januar.
Jeg blev vist ind i min nye klasse, og det viste sig at det var den klasse Carsten gik i. Så var da heldigvis en jeg kendte. Jeg skulle endda sidde ved siden af Carsten. Heldigt ikke? Det synes jeg! Dagen gik som smurt. Jeg gik sammen med Carsten, og i frikvartererne viste han mig skolen. Vi aftalte at være sammen efter skole.

Jeg er hjemme hos Carsten. Lige nu sidder jeg på hans seng. Han er ude i køkkenet, for at finde noget vi kan drikke. Det her føles ligesom den anden gang jeg var hjemme hos Mikael, den forræder. Endelig kom han tilbage. Med nylavet kaffe. Han satte bakken på bordet, og satte sig ved siden af mig. Så skete det... vi kyssede hinanden ligesom for to dage siden. Da vores læber skiltes, kyssede vi igen, og igen. Carsten begyndte at tage trøjen af mig, og jeg begyndte at tage trøjen af ham. Da vi havde trøjerne og vores T-shirtene af, begyndte han af tage mine bukser af mig. Mens jeg tog bukserne af ham.
Til sidst stod jeg iført bh og trusser, mens Carsten stod iført underbukser. Vi stod tæt omslynget. Så dirkede Carsten låsen op på min bh, også stod jeg iført trusser. Vi lagde os i sengen. Carsten tog mine underbukser af mig, og jeg tog hans underbukser af ham. Også lå vi der, nøgne, i hans seng. Så skete det, vi havde sex sammen.

Det var to timer siden jeg var ovre hos Carsten. Det var to timer siden vi havde haft sex sammen. Det var skønt at have sex med ham. Han var fantastisk, selvom det var første gang for os begge.

Mandag den 19. januar.
Det er nu en uge siden jeg havde sex med Carsten. Jeg er nu officielt kærester med ham. Det er skønt. Han er ikke ligesom Mikael. Mikael vil bare ligge og kysse. Carsten vil hellere lave noget sammen med mig end bare at ligge og kysse. I går løb vi på rulle skøjter. Jeg blev også præsenteret for hans eks kæreste Katharina. Hun var faktisk sød nok. Mor har ikke fundet sig en nu kæreste. Det håber jeg heller ikke at hun gør. Jeg vil ikke flytte væk fra Carsten, for jeg er bange for at det ender ligesom Mikael. Mor har også sagt, at hun er færdig med mænd, for et meget langt stykke tid.
Mikael ringede forleden dag, men jeg smed bare røret på igen. Will ringede også. Og hold da op mand, hvor vi snakkede. 3 timer snakkede vi i. Mor blev også lidt sur, men det gik over. Men det passede ikke helt det mor hun sagde med mænd. Hun skal giftes om tre uger. Utroligt ikke?

Det var alt om mig, for nu. Håber I nød at læse, om mit liv for anden gang. Du har lige læst om mit kærlighedsliv som aldrig før. Må i have det godt til en anden gang i skal læse om mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv ris eller ros til historien - rettelser modtages med kyshånd!