5. januar 2015

En lille status

Jeg er ikke så aktiv herinde, som jeg havde håbet, dengang jeg oprettede bloggen i sin tid. Der sker lidt hist og pist, når lysten til at kigge forbi, kommer snigende.

Det gjorde den så i dag. Jeg har derfor tilføjet Forfatterprofil og Etiketter til bloggen.
Forfatterprofilen er egentlig blot det, som minder om selve profilen fra Blogger, men jeg foretrak at have special designede ord til denne blog.
Derudover har jeg også tildelt indlæggene Etiketter, for at give de forskellige historier kategorier, sådan at folk ved hvad de kan forvente af bloggen.

Alt sammen er placeret i bunden af bloggen, som det hele tiden har været. Tit og ofte overvejer jeg, at flytte det fra bunden af, men jeg vil hellere at det primære fokus er selve historierne, og det, jeg skriver herinde, end det er al fyld-informationen.

Med hilsner fra en amatør-forfatter
C. Stubbe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Giv ris eller ros til historien - rettelser modtages med kyshånd!